اگر می دانستم ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

اگر می دانستم ...

 

 

 

اگرمی دانستم درپس هرسلامی خداحافظی است هرگزسلامت نمیکردم،

 

اگرمی دانستم عاشقی در پس هر دیدن است هرگز نگاهت نمی کردم،

 

اگرمی دانستم در پس هرآشنایی جدایی است هرگز آشنایت نمی شدم،

 

حالا که سلامت کردم، نگاهت کردم، آشنایت شدم،

پس بدان تا ابد دوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

هستی14
ساعت17:53---7 اسفند 1391
عالی بود مرسی


رها
ساعت17:50---28 بهمن 1391
بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید ، اما خنده را بر لبانش دوخته بودند !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:44 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]